Nu ook verticaal jouw video’s adverteren!
Stel dat een mobiele gebruiker zijn scherm voornamelijk verticaal gebruikt, maar alle videoadvertenties die hij te zien krijgt, horizontaal worden weergegeven. Dit zou betekenen
Stel dat een mobiele gebruiker zijn scherm voornamelijk verticaal gebruikt, maar alle videoadvertenties die hij te zien krijgt, horizontaal worden weergegeven. Dit zou betekenen
Eerder kon je als adverteerder de rapporten in Google Ads over telefoongesprekken alleen bekijken per oproepextensie of alleen bellen-advertentie. Het was dus onmogelijk om
De exacte zoekwoordtargeting van Google betekende eerder dat de zoekterm exact matchde met de zoekopdracht van de gebruiker. De afgelopen jaren heeft Google de eigenschappen
1. Dynamische zoekadvertenties draaien op basis van bestemmingspagina’s Dynamische zoekadvertenties (DSA, Dynamic Search Ads) zijn in staat om zelf advertenties te vormen op basis van
Vanaf eind augustus kunnen tekstadvertenties in Google Ads drie koppen en twee beschrijvingen bevatten. Daarnaast heeft Google het maximale aantal tekens van de beschrijving uitgebreid
Vanaf september is het niet meer mogelijk om adsenseformobileapps.com of andere opties te gebruiken om apps uit te sluiten als plaatsing voor displayadvertenties. Google
Google is begonnen met het uitrollen van rapportages voor winkelbezoeken van individuele winkellocaties in Google Ads. De rapporten zijn eind juli beschikbaar voor adverteerders die
Deze week onthult Google de laatste innovaties op het gebied van Google Ads, Analytics en Platforms tijdens de Google Marketing Live 2018 in San
Google Ads kent vele functies op het gebied van targeting, biedingen, advertentie-extensies etc. Google is continue bezig met het updaten en uitbreiden van de
Nieuwe functies zijn geïntroduceerd voor lokale adverteerders met fysieke winkels om de verkoop van winkels te stimuleren. De nieuwe functies en opties hebben betrekking op