Responsieve display-advertenties: 5 redenen om ze te gebruiken
Niet iedereen is in staat om creatieve en goed uitziende advertenties te ontwerpen. Misschien is er geen tijd voor of beschik je niet over de
Niet iedereen is in staat om creatieve en goed uitziende advertenties te ontwerpen. Misschien is er geen tijd voor of beschik je niet over de
Vanaf 4 maart gaat Google shoppingadvertenties weergeven op Gmail. Zowel shopping-productadvertenties als shopping-showcaseadvertenties komen nu in aanmerking om weergegeven te worden in Gmail. Op afbeelding
Dat het belangrijk is om je website te optimaliseren, is ondertussen bekend. Als je geen tijd besteed aan het optimaliseren van je website en het
De laatste tijd heeft Google meerdere updates uitgerold op haar platforms. Zo heeft Google onder andere een shopping sectie toegevoegd aan de zoekresultaten en is
Waar komt de foto vandaan die je voor het laatst op je website hebt geüpload? De kans is groot dat je deze foto van een
Vanaf begin december 2019 omvat de optimalisatiescore in Google Ads ook displaycampagnes. Door middel van de optimalisatiescore en de functie aanbevelingen kun je vaststellen wat
Afgelopen jaar kondigde Google zijn grootste update van de afgelopen vijf jaar aan: ‘Biderectional Encoder Representations from Transformers’ oftewel BERT. Dit algoritme kan de betekenis
Slimme biedstrategieën zorgen ervoor dat je tijd kunt besparen en je prestaties kunt verbeteren. Geavanceerde machine learning wordt toegepast om door middel van grote hoeveelheden
Google heeft nieuwe data toegevoegd aan Google Search Console om retailers inzicht te geven in de prestaties van product rich results in de Google zoekresultaten.
Heb jij een B2B organisatie en wil jij meer weten over e-commerce tracking? In dit blog leggen wij je uit hoe je de e-commerce tracking