SEO: De Do’s and Don’ts
Een SEO tekst schrijven die goed scoort in de organische zoekresultaten… Simpel toch? Dat valt nog te bezien. Bij het schrijven van een goede SEO tekst
Een SEO tekst schrijven die goed scoort in de organische zoekresultaten… Simpel toch? Dat valt nog te bezien. Bij het schrijven van een goede SEO tekst
Met deze 17 nieuwe Auto Applied Recommendations (ofwel AAR) lanceert Google weer een nieuwe geautomatiseerde feature in Google Ads waarmee je jouw online strategie kunt
Met Google Mijn Bedrijf kun je zelf bepalen hoe jouw bedrijf wordt weergegeven in Google producten als Maps en Zoeken. Hiernaast wordt de online vindbaarheid
“Belangrijk: Updates van zoekwoordgroepen en zoekwoorden met een modifier voor breed zoeken.“ Deze Google Ads update heb je mogelijk al voorbij zien komen in je
De consument en wereld van online marketing is continu in verandering. Als Online Marketing Bureau focussen wij niet alleen op resultaat behalen uit je Google Ads
Het moeilijke jaar 2020 is bijna voorbij en het is alweer tijd om vooruit te kijken naar een nieuw jaar vol mogelijkheden en kansen. We
Het gedrag van mensen online verandert continue. Google probeert hierop in te spelen door steeds weer nieuwe tools aan te bieden. Zo heeft Google recent
Google maakte halverwege oktober de komst van Google Analytics 4 bekend. Dit zorgt voor veranderingen en verbeteringen voor online marketeers en bedrijven. Het roept echter
‘Het zoektermen rapport wordt geüpdatet en zal voortaan alleen zoektermen bevatten waar een significant aantal gebruikers op heeft gezocht.’ Begin september kwam Google met deze mededeling die vele
Niet alleen Google Ads blijft continu veranderen, ook de handige Google Ads Tools blijven vernieuwen en upgraden. Deze snelle stroom aan nieuwe ontwikkelingen maken je